Tehkää ite jengit

Ilmoittautumiset

13
Miro O Henri S Jari P Karri J MV- Roni K J-P J Dan L Pekka K Sir Puge Joona H Kari M Mv Iiro V Lauri R
8
Jari K Teppo K Eero H Toni K Janne M Kimmo M Petri P Alex
30

Kommentoi...

Pistäkäähän ajoissa ilmotusta

Dan

Toinen veska, kun ilmestyis vielä, niin kiima vaan varmaan lisääntyis.
Lomaile Jari rauhassa. Kyllä me vähintään samantasoiset joukkueet saadaan kasattua, kun aiemmin. ;)

Karri

Tässähän on potentiaalisesti sellainen tilanne että veskari panttaa ilmoitustaan jotta näkee että varmasti tulee jengiä että saadaan kunnon pelit. Kaikki nyt vaan ilmoittautumaan ja kyllä me sinne toinen veskari jostain kaivetaan kunhan saadaan ensin pelaajia tarpeeksi

Jari

Mukava kuulla Dan, että pärjäätte! Tai siis varmasti muut joutuvat pärjäämään jos sulla kamat Pirkkolassa. <3

Dan

Hyvä, että muistutit ajoissa. Ne on muuten siellä. =)=)=). Onneksi kerkee vielä hakemaan.

MIkko, profiilikuva
MIkko

Jari ja Dan, Get a room!

Jari

Ollaan samassa kentässä sit Danin kaa ens kerralla! ;)

Karri

No niin, kattokaa nyt. heti tuli veskarinkamat IN kun saatiin kymmenes kenttäpelaaja. Nyt tarvitaan vielä pari kentälle lisää että saadaan pari vaihtomiestä per puoli ja joku kuitenkin tulee traagisesti kipeäksi tai loukkaa polvensa yöllä nukkuessaan.

Dan

Nyt on ollut niin hyvät pelit että polvetkin pysyy ehjänä ja kun sana kiirii, niin joudutaan vetelee hieman ennen seiskaa jo ovia kiinni, kun koppi on täynnä. Salibandykin aloitettiin uudelleen, kun hoki-vuoro on saanut niin kovin kehuja. =)

Karri

Vielä mahtuisi pari ihan helposti.

Dan

Hyvin mahtuu, mutta hyvät pelit tulee joka tapauksessa. Toivottavasti ei tule yöllä loukkaantumisia. =)

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot