Katotaan onko viimeiset jäät. Riippuu täysin IFK:n kauden pituudesta.

Ilmoittautumiset

3
Henri S Kimmo M Tuomas J
16
Jari K Alex Pekka K Kirsikka Toni K Teppo K Petri P Sir Puge Timo L Kari M Mv Karri J Eero H Dan L J-P J Lauri R Jari P
32

Kommentoi...

Karri

Nyt olisi aika reippaasti vielä tilaa huomisaamulle. Ja jos ei IFK kaiva kania hatusta niin nää jääkin kauden viimeisiksi joten nyt kaikki innolla mukaan. Veskarit saadaan kyllä jos vain saadaan pelit aikaiseksi.

Karri

Jaahas, jos ei iltapäivään mennessä ole riittävästi ilmoittautuneita niin perutaan pelit. Veskareita on turha etsiskellä ennen kuin meillä on sen verran pelaajia että saadaan pelit.

Dan, profiilikuva
Dan

Oishan nyt 4 vs 4 ollut ihan kiva, mutta jos se ei ole riittävästi, niin eipä voi mitään. Tosin toista veskaa ei kyl näkynyt myöskään.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot